blondiinanneli

Direktlänk till inlägg 10 april 2011

Tråkig söndag

Av Anneli Gustafsson - 10 april 2011 20:36

Då va de söndag igen snart måndag. Linda & Maria kom hem idag från U-hamn. Har saknat min älskade lilla syster Maria sjukt mycket. 


Hela denna helgen har varit den världens sämsta helg någonsin :(

Jag har inte kunnat sova så mycke inatt :( för allt som har hänt så jag har sovit på dagen istället.


Händer ganska mycket i veckan som kommer :) Hoppas jag får träffa älsklingen snart<3


Hoppas mötet går bra på torsdag :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustafsson - 25 april 2011 23:45

Har inte bloggat så mycket.. men nu kommer vad jag har gjort i helgen :)   Fredag: I fredags så träffade jag älsklingen en stund alltid lika roligt att träffa han sen sov jag hos Jessie för min familj åkte till Varberg    Lördag: Elmia med Äl...

Av Anneli Gustafsson - 9 april 2011 20:24


Fredag: Idag så va jag med Tina & Amanda vi träffade Björne en liten stund. Sen åkte vi hem till Tina. Vi skulle ha träffat Jeppe men han va med Fidde & Josse. Så jag åkte.   Lördag: Idag har jag varit hemma hela dagen har varit sååå trött, det h...

Av Anneli Gustafsson - 7 april 2011 21:40

Idag har de inte varit min dag men underbart väder har de varit, har varit ute med ricky. Mår mycket bättre sen jag va ute i vår vädert :)   1. Blev väckt av maria som skulle ha min platttång 2. Blev väckt av älsklingen men de gjorde inget 3....

Av Anneli Gustafsson - 6 april 2011 16:42

Idag har jag inte gjort så mycket, Men jag är nästan helt frisk nu skönt :) I helgen är vaken Maria el Linda hemma skönt att slippa dom lite men kommer sakna min minsta lilla syster Maria :)    Hmm vad ska man hitta på ihelgen? När alla festa...

Av Anneli Gustafsson - 5 april 2011 22:19

I början av nästa vecka så kommer detta hem till mig  Nu är de inte långt till Elmia med dom BÄSTA!      Ska jag behöva byta nr för att slippa alla ska hålla på?? Vad ska man hitta på ihelgen?           ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards