blondiinanneli

Direktlänk till inlägg 5 april 2011

Du är helt underbar älskling!

Av Anneli Gustafsson - 5 april 2011 16:14

Du är helt underbar. Finns inga ord för dig, Du gör mig lycklig och glad på samma gång åh det är helt underbart.  Varje gång jag ser dig i verkligheten gör du mig knäsvag åh det är helt underbart. Mina känslor för dig dom går inte att beskriva med ord. Du gör så jag andas och orkar leva, utan dig så hade jag inte klarat  av detta.

Du får mig att må som en prinsessa. Vad skulle jag göra utan dig? 

Jag är sååååå käääääär i min underbara gulleplutt    Mina känslor för dig dom bara växer och växer hela tiden


Att sitta där med din hand på mitt lår, Att ligge bredvid dig och känna din varma andertag mot min nacke, Att se dig gå över gatan med öppna armar. Att bara veta att du är min och att jag är din det är så UNDERBART!   


Bästa dagen då de blev vi 16/2-11 den dagen kommer jag aldrig glömma

Kärlek de stavas JESPER!  

 
 
Louise

Louise

5 april 2011 19:08

Hejhej, fin blogg! :)


Ps: läs/kommentera och följ gärna min blogg!♥

http://Louiseuknow.bloggplatsen.se

Anneli Gustafsson

5 april 2011 19:09

Tack så mycket. Ja de gör jag gärna! Du får följa min blogg med om du vill!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustafsson - 25 april 2011 23:45

Har inte bloggat så mycket.. men nu kommer vad jag har gjort i helgen :)   Fredag: I fredags så träffade jag älsklingen en stund alltid lika roligt att träffa han sen sov jag hos Jessie för min familj åkte till Varberg    Lördag: Elmia med Äl...

Av Anneli Gustafsson - 10 april 2011 20:36

Då va de söndag igen snart måndag. Linda & Maria kom hem idag från U-hamn. Har saknat min älskade lilla syster Maria sjukt mycket.    Hela denna helgen har varit den världens sämsta helg någonsin :( Jag har inte kunnat sova så mycke inatt :( fö...

Av Anneli Gustafsson - 9 april 2011 20:24


Fredag: Idag så va jag med Tina & Amanda vi träffade Björne en liten stund. Sen åkte vi hem till Tina. Vi skulle ha träffat Jeppe men han va med Fidde & Josse. Så jag åkte.   Lördag: Idag har jag varit hemma hela dagen har varit sååå trött, det h...

Av Anneli Gustafsson - 7 april 2011 21:40

Idag har de inte varit min dag men underbart väder har de varit, har varit ute med ricky. Mår mycket bättre sen jag va ute i vår vädert :)   1. Blev väckt av maria som skulle ha min platttång 2. Blev väckt av älsklingen men de gjorde inget 3....

Av Anneli Gustafsson - 6 april 2011 16:42

Idag har jag inte gjort så mycket, Men jag är nästan helt frisk nu skönt :) I helgen är vaken Maria el Linda hemma skönt att slippa dom lite men kommer sakna min minsta lilla syster Maria :)    Hmm vad ska man hitta på ihelgen? När alla festa...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards